.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از رسانه‌های گروهی بابل در شهرداري

شمال نیوز: شهردار بابل گفت، بهره‌برداری از ترمینال بزرگ برون شهری بابل و بهره‌برداری از چهار فاز جاده ساحلی از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری بابل است.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل : فرهاد عسکری در مراسم تجلیل از رسانه‌های گروهی بابل که درسالن کنفرانس شهرداری برگرگزارگردید بیان داشت: کار خبرنگاران همراه با بالندگی است و خبرنگاران به دور از هر گونه سلایق جناحی و شخصی می توانند نقش موثری در رشد، پیشرفت و روشنگری جامعه ایفاء نمایند.
وی ادامه داد: روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌هایی است که مردان و زنانی با هدف روایت حقیقت، وجود خود را چراغ راه جامعه قرار داده و جامعه را به سوی عمران و آبادانی سوق می‌دهند.
شهرداربابل تصریح کرد:اگر از دریچه روانشناسی به این حرفه بنگریم نقش خبرنگار هم در ایجاد آرامش و هم نا امنی و اضطراب جامعه نمایان می شود چرا که با بیان یک خبر صحیح می تواند ایجاد آرامش نماید و از منظر دیگر با انعکاس خبری دور از واقعیت می تواند ایجاد تنش نماید و اینجاست که رسالت اصلی یک خبرنگار که همان واقعیت مداری و کمک به ایجاد یک شهرو جامعه آرمانی است نمود پیدا می کند.
عسکری درادامه افزود: بنده از انتقادهای سازنده استقبال می کنم اظهار داشت: بنده در طول مسئولیت خود به عنوان شهردار ، همواره سعی کردم انتقادهای سازنده خبرنگاران را به عنوان برنامه های راهبردی به کار ببرم.
شهردار بابل سپس به پروژه های زیرساختی و عمرانی انجام گرفته در شهر بابل : احداث بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی و تفریحی شمال کشور در پردیس نوشیروانی بابل با اعتباری حدود 300 میلیارد ریال، احداث پارک بزرگ بانوان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک بانوان کشور و افتتاح این پروژه اواخر مهرماه سال جاری، ایجاد چهار فاز جاده ساحلی ازجمله پروژه‌های دیگرشهرداری بابل بوده است.
وی همچنین با اشاره به سرانه پایین فضای سبز شهر بابل با توجه به اینکه در یک استان سرسبز واقع است بیان داشت: شهرستان بابل در سالهای گذشته متاسفانه از نظر فضای سبز در حد مطلوبی نبوده لیکن جهت رسیدن به حد مطلوب و استاندارد در سال جاری سعی نمودیم اعتبارات خاص را جهت توسعه فضای سبز شهری تخصیص دهیم که ایجاد پارک محلی و پارک ساحلی نمونه ای از این عمل و هدیه ای ارزشمند به مردم شهر بابل بوده است.
شهرداربابل تصریح خاطرنشان کرد: سال 91 از حیث ایجاد فضای سبز 3تا4 برابر سال های گذشته خواهد بود.
شهردار بابل همچنین با پیشنهاد مسئول روابط عمومی شهرداری بابل مبنی بر نامگذاری یک میدان در بابل به نام خبرنگار گفت:شهرداری در ایجاد تعامل سازنده با اصحاب رسانه وخبرنگاران وضمن موافقت پیشنهاد مسئول روابط عمومی در نظر دارد در راستای تکریم و تجلیل از مقام خبرنگاران، یکی از میادین جدیدالاحداث شهر بابل را به نام خبرنگارنامگذاری نماید.
عسکری در پایان از همکاری بسیارخوب خبرنگاران این شهرستان با شهرداری و روابط عمومی و دیگر عوامل شهرداری بابل در ایجاد تعامل با رسانه ها بااهداء جوایز و پذیرایی به صرف افطاردریکی ازرستورانهای این شهرقدردانی نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.